“Royal Chocolate” szemhéjtus:D

szemhejtus

Nemrég rendeltem több ilyen szemhéjtust, először Elynek rendeltem egyet ajándékba, aztán megtaláltam sokkal olcsóbban, és gondoltam, hogy rendelek még pár darabot, mert szerintem nagyon cuki ajándék. Pár napja meg is érkezett mind, és ebbe a barnás árnyalatú babába egyszerűen beleszerettem. Szerintem pont illene egy AP Royal Chocolate-hez, mostanában amúgy is rá vagyok kattanva az ilyen csoki-szerű dolgokra, úgyhogy egyből ez jutott eszembe, és úgy döntöttem, hogy megtartom. Sokat reményt nem fűztem hozzá, tekintve, hogy kb. 300 forint volt, de meg kell mondjam, kellemesen csalódtam. Egyszerűen fantasztikus. Nagyon praktikus, hogy az egyik oldala szemhéjtus, a másik oldala pedig szemceruza, ráadásul mindkettő nagyon jól fog, a szemhéjtussal gyönyörű vonalat lehet húzni, ráadásul nagyon tartós, amit az bizonyít, hogy elég sokat dörzsölgetem a szemem, és olyan volt nap végén is, mint amikor megcsináltam.^^

Innen rendelhető: KATT

royalchocolateroyalkardi

Már régen is nézegettem az AP csokis printjeit, a Melty Chocolate és a Chess Chocolate is nagyon tetszik, de valahogy a Royal Chocolate cuccok közül is elfogadnék párat, pedig nem olyan, mint a megszokott színes, printes, cuki cuccok, mint amilyeneket hordani szoktam. Biztos öregszem, de szeretnék egy visszafogottabb, csokis koordit:D

Mások a babájukkal öltöznek össze, én meg a szemhéjtusommal…:D Nem rossz.

2 thoughts on ““Royal Chocolate” szemhéjtus:D

Hozzászólás