Élménybeszámoló 2. rész: Watford – London – HyperJapan (vasárnap-hétfő-kedd)

PB250910

Vasárnap Gigi ebédet főzött, azután elkészülődtünk, és elmentünk a Harlequinbe, hogy ott is nézelődjük, vásároljunk. Szerencsére találtam is néhány cukiságot, Norbinak is leltem szuper karácsonyi ajándékot, meg magamnak is tündéri karácsonyfadíszt, amivel mondjuk csak egy gond van, hogy otthagytam Gigiéknél. XD A csomagom pedig csak december 22 és 24 között érkezik meg, viszont nálam már elkezdődött a karácsony -> a fám már áll, és fel is van díszítve.:D (amúgy kicsit sem sietem el a dolgokat, á dehogy.^^,) Jobb lett volna, ha több időnk van nézelődni, de elég későn mentünk, a harlequin meg azt hiszem csak 5-ig volt nyitva, szóval villámsebességgel száguldottunk végig az üzleteken, amik érdekeltek. Pedig az 1 fontos boltban még bőven elidőztem volna, főleg a karácsonyi részlegen, ahol giccsesebbnél giccsesebb díszeket és dekorációkat lehetett felfedezni.:D Én pedig hát köztudott, hogy imádom az ilyesmiket, amiket mások csak porfogónak, vagy béna giccsnek gondolnak. (most épp egy csodálatos karácsonyfás hógömb az álmom, amilyen szépet még sosem láttam, és az ázsia centerben a galaxy játékboltban lehet kapni, viszont sajnos 5000 forint, és ez az az összeg, amit soha nem áldoznék egy hógömbre, szóval sajnos soha nem lesz ilyenem:D)

Kép a Harlequin-ről:

PB251708

A vásárlás végén még beültünk egy kávézószerűségben, ahol mi Gigivel karamellszirupos lattét ittunk, Nana pedig Earl Grey teát, de mire leadtuk a rendelést, az hosszú idő volt, mert először a csávó belekötött abba, hogy az nem karamellszósz, hanem karamellszirup, és úgy csinált, mintha nem értené, hogy mit akarunk, pedig a karamell minden nyelven karamell, akármilyen szót is teszünk mögé, legyen az szósz vagy szirup…:D Majd egy csaj nem tudta kimondani azt, hogy earl grey, ezért mi nem értettük, hogy mit kérdez…:D Furán beszélnek ott angolul, az biztos. Ami mondjuk engem nem zaklat föl, mivel amúgy sem tudok angolul (:,D), de azért Nanát kicsit igen, mert rossz rádöbbenni, hogy egy felsőfokú angol nyelvvizsga sem elég ahhoz, hogy az ember megértse a beszédüket.:D

Vasárnap nem rémlik, hogy más is történt volna, ami izgalmas. Viszonylag korán le is feküdtünk este, mert készültünk a másnapi londoni városnézésünkre, amihez korán kellett kelni. >< De azért még néhány képet mutatok a vasárnapi watfordi időtöltésről:

PB251695

PB250914

PB250918

Hétfőn sajnos Gigi már nem tarthatott velünk a londoni mászkálásra, mert aznap Tomival és Bogival kellett otthon maradnia, úgyhogy Nanával kettesben vettük nyakunkba a várost. Reggel kb. 9 körül indultunk el otthonról, hogy bevonatozzunk Londonba.

A napunk nagyvonalakban: Első utunk a Victoria and Albert múzeumba vezetett, ahol megnéztük a Lolita kiállítást. Elég szegényes volt, kb. 10 bábu volt, és nagyon kevés stílust mutattak be, szóval nem volt akkora nagy durranás, mint amire számítottam. De már az is haladás, hogy egyáltalán létezik ilyesmi, szóval inkább meg sem szólalok.:D Míg a múzeumba haladtunk, elmentünk a Harrods mellett, ahol végre lefotózhattam a gyönyörű kirakatokat, amire szombaton nem volt időm, se lehetőségem, mert már sötét volt, és nagy volt a tömeg. (mondjuk úgy hangulatosabb, de így legalább látszott is valami) Útközben láttunk ajándékboltokat, és kis kávézókat is, és elterveztük, hogy visszafelé veszünk ajándékokat, és be is ülünk reggelizni. Ezt meg is tettük, mily meglepő.:D Apple puff és latte volt a menü. Jól esett kicsit üldögélni. Reggeli után elindultunk megnézni a lehető legtöbb látványosságot, először a Buckingham palotát, majd szép sorban a többit. Közben beültünk ebédelni is egy hangulatos kis helyre, ahol fish&chips és cider volt az ebédem (azért cider, mert az üdítő drágább volt ><). A látványosságok sorát a Tower híddal zártuk, de akkor már sötét volt, és esett az eső (mondjuk nem mintha nem esett volna egész nap:D), és már értelmetlen lett volna máshova menni, főleg, hogy a legtöbb nevezetességet sikerült megnéznünk. Úgyhogy hazafelé vettük az irányt. Este még vettem Gigitől egy AP lyrical bunny felsőt (ilyet), majd filmezés után nyugovóra tértünk, ugyanis kedd reggel 6-ra jött értünk a taxi, és 8:20-kor indult vissza a repülő.

Na de előbb képek a londoni városnézés napjáról:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ezt egy kirakatban láttam, és igencsak megfogott, ezért lefényképeztem:DDD (btw mozgott is, a seggét mozgatta föl-le:DDD)

Amikor a mókus felmászott a lábamra…*-* Homályos, de a lényeg látszik^^

Egy jól sikerült kép őmókusságáról <3

A kiállított sweet loliták.:D

Victoria and Albert múzeum:)

A Harrods egyik kirakata^^ (amiről írtam) Szerintem gyönyörű *-* (Disney hercegnők voltak megjelenítve tervezők által)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Csak hogy legyen olyan nevezetességről is kép, amin rajta vagyok, így hihetőbb, hogy ott voltam:D

Barátkoztam az állatokkal^^

A palota előtt^^

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Álmos reggeli (az a bizonyos apple puff és latte^^)

Az a bizonyos telefonfülke:D (amúgy átható húgyszag volt benne, szóval hazai érzésem támadt:D)

Kedd reggel sorozatos szívatásban volt részünk a reptéren. Először annál a résznél, amikor a bőröndöt ellenőrzik… Ebben az volt a vicces, hogy az enyém simán átment az ellenőrzéssel, pedig tele volt mindenféle folyadékkal, és fura alakú tárgyakkal, Nanáét viszont külön vették, és kipakolták, átvilágították többször, stb.:D És mindössze azért, mert a telefontöltője valahogy furán állt, és szúróeszköznek nézték a monitoron. Amikor átjutottunk végül, azt hittük, ezzel véget ért a megpróbáltatás… Aha.:D Amikor álltunk sorban a repülőnél, hogy a felszállást várjuk, kiszedtek minket a sorból… Méghozzá azért, mert nem hitték el, hogy a bőröndöm belefér a keretbe (aki nem tudná a wizzair-nél van kispoggyász és nagypoggyász méretmeghatározás, az enyém nagy volt, és ehhez van egy ilyen keretszerűségük, amibe bele kell gyömöszölni a bőröndöt, és ha belefér, akkor engedik fel a gépre). Szóval kiszedtek a sorból, és mondták, hogy mutassuk meg, hogy belefér. Ezt a feladatot Nanára bíztam, mert a saját erőmben nem bíztam, szóval kb. negyed órás szenvedés árán sikerült betuszkolni a keretbe a bőröndöm…:D Mondták, hogy oké, felvihetjük (ha nem fért volna bele, az plusz 50 font kb.). Ez után jött a nehezebbik része, ugyanis nem tudta kiszedni.:D Nana próbálta kitépni, én meg fogtam le a keretet, ugyanis úgy nézett ki a dolog, hogy a végén azt is visszük magunkkal a gépre:D Aztán a vége az lett, hogy a nő, aki ellenőrizte az utasokat, szintén odajött lefogni a keretet, Nana pedig egy másik utas segítségével kitépte a bőröndöt a keretből. Ezek után pedig visszaállhattunk a sor LEGVÉGÉRE.:,D Végül szerencsésen találtunk két egymás melletti helyet, és itthoni idő szerint 11:45kor landoltunk^^